Service i stjärnklass

Kundtjänst och svarsservice

Med Coors prisbelönta kundtjänst och olika typer av svarsservice förbättrar ni er tillgänglighet och frigör tid till det som ni själva gör allra bäst. Vi erbjuder en hög servicenivå, korta svarstider, modern teknik och professionella medarbetare.

telefonist i Coors kundtjänst

Så förstår vi er

Kundservice är en konkurrensfördel 

Långa kötider, bortkopplade samtal och bristande kunskap som kräver  vidarekopplingar är några exempel på vanliga klagomål på företags och organisationers kundservice och bemötande. Ibland beror det på att företagsledningar inte ser affärsnyttan i kundservice. Det kan också bero på bristande kunskap om vad bra service är, på omodern teknik eller på att resurser saknas vid stor belastning och många samtal.

I undersökningar framgår det tydligt att era kunder rankar upplevelsen av företaget lika högt som era produkter och tjänster. Det är därför viktigt att ge ett professionellt bemötande med rätt information via olika kanaler och att ha attraktiva öppettider. 

Coor skapar värde

Vi ökar er tillgänglighet i olika kanaler

Coor erbjuder dina kontakter en hög servicenivå med korta svarstider, modern teknik och professionella medarbetare. Genom att outsourca kundtjänst och svarsservice missar ni inga kunddialoger eller affärsmöjligheter.

Vi kan finnas på plats hos er eller arbeta på distans, dygnet runt och året om. Coor avlastar er med allt från telefonservice till utvalda områden eller med att helt outsourca kundservicen och växelnumret till oss. Vår moderna telefoniplattform kan smidigt integreras med era system för unik tillgång till realtidsdata.  

Certifierad och prisbelönt svarstjänst och kundtjänst
Coor är en ledande aktör inom outsourcing av kundservice i Sverige. I Borlänge och Stockholm har vi över 300 agenter som svarar på alla nordiska språk. 

Vi har vid ett flertal tillfällen vunnit SM i telefoni och vår svarstjänst och kundtjänst är kvalitetscertifierad enligt branschföreningen Kontaktas märkning "Trygg Kundkontakt". Den innebär professionell kundservice och en bra personalpolitik där arbetsmiljö och glädje är viktiga fokusområden för oss, vilket ger låg personalomsättning och nöjda kunder. 

Vi tar helhetsansvar

Tjänstepaket och kundanpassade lösningar för outsourcing av kundtjänst

Coor erbjuder färdiga paket och skräddarsydda lösningar inom kundservice. Vi bemannar efter önskad servicenivå och utifrån antal samtal per dag, önskade öppettider och digitala val (telefon, e-post, social media, chatt, chatbot) för ökad tillgänglighet och nåbarhet. Välj mellan fast och rörlig prismodell.

Utveckling från första stund

Medarbetare, processer och system i ständig utveckling

Vi arbetar löpande med att kvalitetssäkra och utveckla våra agenter och olika kundkanaler. Alla våra medarbetare är utbildade inom Coor Service School för att säkerställa ett proffsigt kundbemötande. Vår personal får också vidareutbildningar, coachning och annan kompetensutveckling.

Vi är en komplett leverantör och erbjuder alltid den senaste tekniska lösningarna till bolag som vill outsourca kundservice. Några exempel på smarta lösningar är mjukvaruapplikationen för virtuell kundtjänst, så kallad chatbot, bank-ID legitimering och en smidig integration till våra kunders system för tillgång till realtidsdata om deras närvaro.  

Hållbarhet på riktigt

Långsiktig och genomtänkt kundservice

Smart och hållbar service är avgörande för morgondagens attraktiva arbetsplatser. Vi arbetar med långsiktiga kundrelationer, sunda affärsmodeller och personliga kontakter. Coors verksamhet är miljöcertifierad enligt ISO.

En hållbar arbetsmiljö för våra medarbetare innebär att de mår bra – både idag och på längre. Vi arbetar kontinuerligt med stressminimering, kompetensutveckling och har olika trivselaktiviteter.

Läs mer om Coors hållbarhetsarbete

Välj rätt leverantör

En komplett leverantör med hög servicenivå

Med vår marknadsledande helhetskompetens, smarta lösningar och höga servicegrad är vår professionella svarstjänst och kundtjänst ett efterfrågat tjänsteområde. Nyckeln till vår framgång är nära partnerskap och långsiktiga relationer med våra kunder, och att vi tar lika väl hand om våra egna medarbetare och är stolta över det värde de tillför.

När svarsservice och kundtjänst ingår som en del i en helhetslösning inom Facility Management så samlevereras ofta dessa tjänster med andra tjänster för att uppnå lokala synergier. Detta kan till exempel vara receptionstjänster, vaktmästeri eller fastighetstjänster. 

Våra nöjda kunder

Coor har nöjda kunder i många olika branscher

Coor är servicepartner till hundratals företag och organisationer inom både privat och offentlig sektor i hela Norden. Vi utför enstaka tjänster, eller kombinerar några eller alla FM-tjänster. Ju fler tjänster vi utför, desto smartare blir lösningen.

Till våra referenscase

 

 

Kontakta Coor

Vill du prata FM-tjänster? 

Som ledande inom Facility Management bidrar Coor till utvecklingen av Nordens bästa arbetsmiljöer – smarta, hållbara och fulla av glädje. Våra servicelösningar låter dig fokusera på din egen kärnverksamhet. Allt annat tar vi hand om.

Kontakta gärna oss för att se hur vi kan hjälpa dig.

Medarbetare som umgås på framtidens arbetsplats