Coor skapar värde
Vi ökar er tillgänglighet i olika kanaler
Coor erbjuder dina kontakter en hög servicenivå med korta svarstider, modern teknik och professionella medarbetare. Genom att outsourca kundtjänst och svarsservice missar ni inga kunddialoger eller affärsmöjligheter.
Vi kan finnas på plats hos er eller arbeta på distans, dygnet runt och året om. Coor avlastar er med allt från telefonservice till utvalda områden eller med att helt outsourca kundservicen och växelnumret till oss. Vår moderna telefoniplattform kan smidigt integreras med era system för unik tillgång till realtidsdata.
Certifierad och prisbelönt svarstjänst och kundtjänst
Coor är en ledande aktör inom outsourcing av kundservice i Sverige. I Borlänge och Stockholm har vi över 300 agenter som svarar på alla nordiska språk.
Vi har vid ett flertal tillfällen vunnit SM i telefoni och vår svarstjänst och kundtjänst är kvalitetscertifierad enligt branschföreningen Kontaktas märkning "Trygg Kundkontakt". Den innebär professionell kundservice och en bra personalpolitik där arbetsmiljö och glädje är viktiga fokusområden för oss, vilket ger låg personalomsättning och nöjda kunder.